polkarama

Igår missade jag årets höjdpunkt hemma.
Rockneby Marknad, va många år sen jag va där nu dock men jag saknar det varje år. Först går man en runda på förmiddagen hälsar på folk snackar skit kollar på allt skräp sen går man hem äter och så går man tillbaks och så köper man sig en påse markandsgodis från pelles.
Alltid strålande solsken, glada männsikor och allmän feststämnig

Jag tror dock jag gör lite försköning av det hela med tanke på att det bara finnas massa skräp , solen lyser inte alltid har för mig att det brukar bli ett shysst lerbad i gångarna.

Men det är ändå speciellt med det varje år. Dock var det alltid ett dåligt tecken när man var yngre att sommaren snart va slut och att skolan började igen..

Men det va nog tre fyra år sen jag va där nu. Men det kommer nog fler¨år framöver :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback