goodbye my lover

goooodbyeee my friend!

Elena och mitt kontrakt för våran älskade lilla lägenhet här på dorset går ut nästa fredag
Idag var vi och kollade på andra lägenheter och hittade en vi ääälskade

www.daft.ie/2786592

Syns inte så mycket på bilderna precis
men det är på tredje våningen och det är precis nybyggt

Saken är den att det känns lite sorgligt att lämna den här älskade lilla älsklingen. Jag har älskar den från första stund men nu är det dags för nått nytt. Fatta hur mycket minnen som finns inuti dessa vägar.
Inge mer solande på bron, inga fler förfester i vardagsrummet, inget mer mögel från dessa fönsterkarmar, inget mer tom och inte längre är baren tre trappor ner vår närmaste.

Rädslan däremot sen inbrottet är fortfarande kvar så jag är ofta skraj när jag kommer hem ensam. Tycker inte om att vara ensam i den här lägenheten förhoppningsvis släpper lite av det

Den nya är underbar den med, det är därför vi har valt att flytta.
Imorgon ska vi förhoppnigsvis betala depositen och nästa fredag börjar vi flytta våra grejer.
fy fan va mkt skit vi har och flytta på dock. shit pommes det kommer ta hela dagen!

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback