23

Jaa okej jag va kanske inte spiknykter och helt i mina sinnens fulla bruk i mitt förra inlägg när jag lite fint försöker förklara för världen vad jag gjorde igår. men jaja så kan det gå

Nu är elena hemma och vi firar detta med bakispizza och balkong! oh ja det är skönt att kunna vända sig till nån o snacka om man har nått på hjärtat till skillnad mot innan då man suttit och snackat för sig själv. Nått jag gärna gör ^^

23 dagar kvar till new york ungefär eller är det 24
Bex behöver en liten break ska bli skönt med lite ledigt efter allt jobb jobb jobb jobb jobb. Gårdagen va också en skönt break från det fempass och äga desken ;)

nee nu ska jag återgå till livet på dorset street Vem vet kanske blir en promenad idag är JÄTTEfint väder här borta vi har vår i luften ! Älskart!

Kommentarer
Postat av: Kaustinen

Men lilla Bex... 23 är ju knappast någon av deras bättre låtar. Imorgon kräver jag bexthemoron - dizzy som titel, annars blir jag mäkta besviken...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback