everyday should be a new day

Det är söndag. Exakt en vecka kvar tills min älskade flatmate kommer tillbaks från sverigeland. det känns fortfarande sjukligt konstigt att bo här utan henna. Vi bodde tillsammans i en vecka ungefär (på heltid då båda två visst är ute o far en massa) och på dom korta dagarna han jag känna mig som hemma här igen. Inte komma hem till en ensam lägenhet och skrika HEEEEEJ och ingen svarade. Nu när jag kommer hem är det alltid nån som ropar hallå innan man kommer in genom dörren! det finns alltid nån hemma att prata skit med och ligga på balkongen med och lyssna på fix you. Det finns alltid nån och laga mat med och nån att klaga med!

Jag saknar min Amanda!

Just nu sitter jag hemm i min säng och bara väntar på att det ska gå en vecka. En liten snabb vecka det kan väl inte ta så förbannat lång tid!


Kommentarer
Postat av: amanda

aaw hjärtat, blir alldeles tårögd! Saknar dig så mkt min fina lilla familj <3 Du, jag, Börje, Solweig (hur mår stackarn?) och Gösta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback