I will try to fix you

Sista dagen av allt det här är imorgon. Sista dagen ska vi ha ett prov. Det är helt omöjligt för mig att förstå saker jag aldrig jobbat med , saker jag aldrig kommer jobba med. Om jag nu inte tar mig ashögt upp i det här företaget.
Visst det kan väl hända det med

Men man märker så väldigt snabbt att man är yngre och att man inte har erfarenheter. Det är HDF GKH DNJ GL JDSH och KJDS överallt och jag har ingen aning om vad nån av dom betyder. Inte skulle nån av mina kära kollegor hemma på helpdesken veta det heller.
Jag kan plugga hur mycket jag vill på det här men det kommer aldrig gå in.
jag vill tacka för möjligheten från fröken manager men jag skulle kunna hata henne för att skicka iväg mig.
Speciellt när jag hör läget hemma. Va fan gör du AVAIL! (tillägnat min älskade lilla team leader)

Men det är en möjlighet , en möjlighet för mig att visa allt jag går för och jag vet att jag går för mycket


Om en vecka får vi resultaten, misslyckas jag har jag ett försök till
Men jag är inte den som vill ha en andra chans. Har jag gett det ett försök har jag gett det mitt allt.
Det är en bra sak egentligen

Jag anar det här låter som rabbel rabbel rabbel men jag förstår. Jag kan eg inte berätta vilket företag jag är ute med vad vi utbildas i eller för vilket konto jag tar samtal för.

Nu kör jag Coldplay - Fix you
för att minnas vad som väntar där hemma och det är fan inte dåligt! Kommer hem imorgon vid tolv på natten.
Hoppas på att amanda är hemma sätter mig på balkongen utan mygg och en kall öl
Sen är det lördag. Då ska jag fan ha kul!

Måndag är det jobb och jag ska göra mitt allt för att få dig (fröken manager) att förstå att du är dum i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback