det är över nu

Jag vet inte men det kanske börjar bli dags att dra sig iväg från dublin. Frågan är vart mina drömmar bär mig. Hemåt eller italen eller gud vet vad. Egetnligen vill jag spendera massa av min tid med emme pemme min gamle vän för idag saknar jag dig så hårt.

Idag var det IBM fest men som vanligt orkar jag inte. Jag vet att det inte finns nån chans och jag orkar inte hoppas på nått som inte finns så jag sket i det. Fastän repliken "haaaaaaaaaaaaaave you meeet bex?" direkt hämtad från how i met your mother hade passat fint. Men jag orkar inte våga.
Jag saknar gamla goda tiden då det va jag maria och elena . Jämnt.
Nu är det massa nytt. Tillräckligt mycket nytt för att jag kanske inte ska orka.
Ska jag åka hem?


Kommentarer
Postat av: Emme

Be strong! Håll ut i 5 månader till sen så får du o jag leva loppan när jag är tillbaka på andra sidan havet! Då jävlar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback