för en lång lång tid

Dagens sametimekonversation...


BEX lite håkan skulle nog fixa det hela
BEX va heter den ooho va heter den låten jag tänke rpå med håkan
BEX hmm
BEX det är nånting med kärlek..
BEX många ledtråfar där...
BEX amanda.. nån låt med massa sånt inte kär i dig nonsens ..
BEX fan jag tror alla håkans låtar handlar om det
BEX äsh kör nu kan du få mig så lätt istället

Amanda ...äh okej
Amanda men
Amanda vilken menar du?  
BEX jag vet inte
Amanda ...nu blev ja nyfiken
BEX ja jag me men jag kan inte komma på vilken det är
Amanda vänta tror jag vet vilken
Amanda jag kommer inte älska dig, för resten av livet?  
Amanda den?  
Amanda nej?  
BEXva heter den
Amanda du säger att du är stark
BEX heter den det
BEX hajajajaja

Amanda nej vänta
Amanda för en lång tid
BEX eller
Amanda är det den?  
Amanda för en lång lång tid heter den
BEX den är det
BEX wooooo
BEX andas ut

Amanda om jag var 10 år yngre skulle jag inte behöva dig längre
BEX precis
Amanda älska att jag kan veta vilken du menar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback