In your brown eyes

Idag har varit en redigt härlig helvetesdag på jobbet ! woop woop!

ja Woop woop är nått nytt skumt vi kör på jobbet. helt frenetiskt.. kanske blir det nya eller? .. eller?

ännu en ny låt idag

Lady Gaga – Brown Eyes

har kommit in i det här med att lyssna på musik igen redigt skönt. Innan har det mest varit bakgrundmusik men nu är det lyssna ta in känna som gäller . Så mycket bättre sätt att njuta av musiken.

Igår hände dock nått komsikt. Va ute och joggade och märkte efter en bit att det va en herrans massa poliser ute. Så när jag kommit 3/4 av mitt lilla varv så kommer en polis springandes mot en pojke välter ner honom på marken varav tre poliser springer fram till. Dessa fyra hjälps sedan åt med att dra upp killen och sätta handfängelsen på honom, Efter det kommer en polis till springandes och en polisbil kör upp längs med floden.. Jajamensan det va drama ute vid joggingspåret igår.

Dessutom när jag kommer fram till slutet dyker det upp ett gäng på kanske 30 stycken killar i 20-25 års ålder vandrades med luva uppe. Dom såg en aning läskiga ut . Min första tanke " Jag hoppar i floden och simmar över till andra sidan!!!" kom sedan på att det va nog den sämsta iden så jag fortsatte jogga på och sprang rakt igenom drösen .. Lite läskigt va det men dom bryr sig väl inte om mig som springer där och flåsar som ett as.

Men händelserik joggingrunda. och nej jag tänker inte springa där utan amanda nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback