look at my horse

Såå jag har dragit på mig bautaförkylningen allan! Mycket mysigt. Tog precis en dusch har alltid tyckte det lättare upp trycket i skallen när man är förkyld, nu ska jag börja min andra förkylningsdel en kopp kalmarte med min fina tesil ^^,

 

Det blir tidig läggning idag för mycket sömn ingår med i hur man kurerar sig själv från förkylning och så mycket vatten då förstås. Tror dock att jag lyckats undkomma en halsfluss släng till !

Känns helt underbart att det inte känns som mina halsmandlar är stora som golfbollar. dock är kroppen grymt sliten nu. Inte konstigt att man är förkyld det är förkyldningstider och jag har haft en j*vla massa på jobbet och massa övertidstimmar och inte har man tagit det lungt på helgerna heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback