Im not scared anymore

Jag har ett problem.
En korkad kollega. Jag vet inte vad jag ska ta mig till...
jag har föröskt med allt "idiotsäkra" förklaringar, upprepar dom 7 gånger , erbjuder min hjälp med ärendena men ingeting fungerar.
Jag har seriöst behövt skriva ut exakt vad han ska säga i telefonen när han ringer.
Jag vet inte, va jag också korkad när jag började här?
jag hoppas inte det altså!
Men jag får väl ta det till en utmanning... Jag börjar tröttna på utmanningen dock.
Det är som vanligt, har man en utmaning som är svårt då kan man fixa det.
Men har man en som är JÄTTESVÅR så förösker man en stund tills man inser att det är totalt OMÖJLIGT!
just nu har jag kommt till stadiet att det här kan faktiskt va helt omöjligt!
och nej kära mr gunde svan "ingen är omöjligt" det funkar inte i det här läget!

Kommentarer
Postat av: Kausti

Har Bismut börjat på ditt konto? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback