14 augusti 2006 17.20

idag har jag vatt på staden med ajda .. hade kul käkade glass drack mjölk med kaffe o käkade baguett.. köpte mig en slips ny kajal o vässare vantar och en sån plåtbok ^^ små nödvändigheter.. we had fun ^^ lots of fun vi blev intervjuade av tidningen oxå lr rättare sagt vi blev intervjuade av kalmarposten som alla får i sin brevlåda o bara kollar igenom väldigt snabbt =P ajda köpte massa saker.. hade fleeeera tusen kassar ungefär.. vi andra håller oss till lite färre saker.. e välditg stolt över vantarna o slipsen ^^ nu beöhver jag bara slå en knut på den.. sak googla d så jag lär mig ordentligt ^^..

ska ringa emme ikväll vi ska till stan imorgon nämligen.. blir väl ännu en dag av letande av nödvändiga saker man eg inte behöver =P men jag ska köpa suddigummi.. måste ha d tils skolan börjar o så ska jag köpa en present till ajda hon fyllde år förra veckan o hn har bara fått en liten paket av mig nämligen.. men ska se vad jag hittar för nått.. kan ju inte sriva här vad jag tänker köpa då kanske hon ser det =S inte för att d e nån som adressen men ändå ^^

nästa år om livet gör det rätt kanske jag åker till skottland med jimmö ^^ väldigt liten chans men ändå.. jobbar där.. d vore så jävla kul!! =D

skolan börjar om en vecka ='( längtar inte specilet inte nu när jag sett mitt schema ser för jävligt ut.. glad att man itne börjar etttan bara d skulle va änu värre.. shit ala bar granskar en när ma gick in i klassrummet o vilka fördommar man hade men jag ahde en del rätt faktiskt =P typ om folk att jag aldrig skulle umgås me dom o det gör ag inte =P

men men nu ska ajg återgå till dashboard confessional lyssnade .. hands down äger!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback