15 augusti 17.04

hemma från staden igen.. idag köpte jag dock bara ett suddgummi ^^ men d e fint o svart o verkar bra.. fast jatg köpte mat med.. kinamat och en mjukglass med topping från mcdonalds =) var kuligt som alltid när man e me emmson.. dock e jag molto trött.. kännns som jag ska sova när som helst =S jaja

träffade emma på stan med hon tyckte jag skulle komma till freddie på lördag.. han har fest.. men bex orkar inte .. orka åka till värsta skogsplacet på öland bara för att kolla på folk som super sig fulla.. dock skulle man väl kunna räkna me relativt bra musik om man säger så ^^

kollade på she's the man igår dne e bra =D höhö observera att ajg kollade på dne på youtube =P

imorrn åker mor o far o bror ner till lund o släppe av brro smo sak bosätta dig där igen nu.. sen stannar dom hos kusinerna tills på torsdag så då e jag ensam hemma både ons o tor *yayness* emme kommer hit imorrn när jag har ahft jättelång sovmorgon.. hoppas jag =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback