me against the world

dagen till ära är man klar me alla prov för denna termin. YAYNESS!! nån måste påminna mig om att uppdatera mitt london dokument när jag kommer hem!. måste se till att uppdatera när jag man fått kvartalsrapport.. se till så allt stämmer mohahhaw.. pengar pengar oengar.. ohh jag tror jag lyckas me mitt mål med 4000 till jul! :Dd e 3000 på konto nu.. plus ca 300 i plånboken d e 3300 (kolla smartheten har haft mattepro!) och så kommer jag få minst 1000 kr i julklappspengar.. YAYNESS!!! =D=D=D london london london.. måste lägga undan lite pengar till rom me.. men alla pengar läggs undan så d blir  nog inte bekymmer

får göra en uppdateringa lite senare under dagen e i skolan nu.. inte d bästa stället att uppdatera bloggar på..

Kommentarer
Postat av: Ewe

Dude du är rik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback