I don't feel like dancing

hahah litauen inspirerad låt.. ^^ mohaahw.. jag sak börja berättelsen om lithuania! :D så att alla (HAHA) vet va som hände ^^.. day to day

måndag! efter ca tre timmarsömn ungefär så var d upp på morgonen vid 03.45 in i duschen packa d sista hoppa in i bilenhämta sussi i läckeby o in till stagg vårt älsakde stagg. var inne vid 05.00.. uuää.. fy fan va tidigt d va.. men men livet leker när man ska på rsa me sp2c ^^ japp men allefall vid 05.30 började bussen rulla mot skavsta o flygplatsen o äventyret

japp framme på flygplatsen var d incheckning av väskor mat o sen in genom den där konsitig pipgrejen.. ehm säkerthetskontroll yeah that's the one! =P mohahaw.. ajg var tvungen att ta v mig nitbältet.. molto komiskt ! .. haha.. snubben bara.. "ehm bältet med" hehe d va lite kul .. eftersom vi har diskuterat detta innan vi åkte .. aja.. in där o så vidare mot alla fucking jävla passkontroller fy farao va många d va!.. alla såg min hemska gothpassbild.. ser askomisk ut.. men d får man ta what the fan! =P jaja sen var d sån flygnin smo gällde.. 45 min tog d inte alls farligt.. jg blev typ hög efter ett tag askonstigt :S.. sen hade vi askul åt emma o max som satt o gör sånt som kärt folk gör..

landning o fortsättning med buss till paneveyez lr nått stavas d kan inte ens utala d.. allefall framme vid vandrahemmet efter två timmar.. ajg var typ chockad över hur andra världskrgiet d såg ut.. typ väldigt.. jaa.. efter.. d va som om d va 50 år efter i utvecklingen överallt.. lite läskigt o d va bara 45 min flyg dit.. japp japp.. vandrahemmet var väldigt komsikt.. specilet toaletterna.. mohahahw fy fan.. ska kör en lätt beskrivning.. hmm.. tänk.. nee d går itne tänka sig.. man gick in o så var d tre "bås" väggarna bestod av en ram.. med en vit platta i mitten.. hmm får måla d i paint sen orkade aldrig ta kort på d.. men d finns så jag får väl ta fram bild på det ändå.. allefall o så var d kanske 1.20 högt.. så man såg över till grannen .. hahaha.. man gick när man var ensam om man säger så.. jaja sen var vi o gick på ryskresturan.. ehm elin käkade kyckling .. typ levande format kändes d som.. asläksigt för mig som var tvungen o sitta bredvid o så liksom benen på kycklingen röra sig ungefär.. hmm inte bra för bex.. halv vegetrianen.. allefall.. maten var väl så där ingen höjdare precis..men men..

tillbax till vandrahemmet bar d o så var d massa jävla snack me typ halva klassen.. alexandras fråga till alla i rummet.. nån som typ haft känslor för nån i klassen nån gång mer än ida o jimmö?.. bex höll käft.. sussi räddade dagen =D aja sncka fram till typ två lr nått.. då jag ajda o sussi äntligen somnad eo jag snarkade

tisdag! jaa vaknade tidigt skulle vara iväg vid åtta..så var d me.. gick upp vid 06.30 för mina dumma sussi o ajdsa roommates men d va lungt jag sov sista tiden ändå ^^ mohahhaw.. allefall ut me lakan o städerksna var jätteglada för att vi var så duktig o tog ur lakanen o la i en hög åt henne.. ohh :D hon sa tack på ryska till mig o jag bara you're welcome.. dom an typ inte ett skvatt engelska .. men jag log jättemkt o bugade o jag vet inte alls vad ajg gjorde  men d va mysigt.. världesn coolaste städtant utnämnde jag henne till!

jaa sen var d frukost på skolan.. UÄ! sorry men shit frukost har aldrig vatt min favvis måltid.. inte nu heller.. kan jag säga då.. specilet inte när d e pannkakor me typ ostfylllning med gräddfil till.. tack gode gud för d goda te´t! gick itne redigt säga d i bestämd form =S men allefall sen var d rundavandirgn aksnke itne d rooligaste o så gick vi upp för asmånga trappor.. bra me motion allefall :D

japp japp sen var d av till hoppingcenter.. till o  me baronen har roligare utbud. hahah.. jage så rolig ibland.. ehm.. men fy fan vilken jävligt god glass!!! jag trodde jag skulle dö så jävla god! ananas mmmm! o d fanns me tuggumismak o d smakade precis som hubba bubba jordgubb!! ni vet innan dom blir äckliga!! fy fan va gott!!helt otroligt.. mm .. dreglar bara av tanken altså..shit.. sen käkade vi litausik mat på resturang asgott :D sancka om fetmat! man kunde rullat hem från litauen iställe !ahh gott gott.. köpte chockald åt mamma o pappa.. asbilligt typ 6 kr som mest för en chockladkaka.. o dm va dyra!.. HAHA! okej.. kände mig lite rik just då ^^

japp japp tillbax till vandrahemmet o hämta väskor o bli upphämtade av värdfamiljer var asnervös innan.. ville absollut inte bo själv men thank god så fick jag o sussi bo hos toma! som hon hette.. hon va snäll o trevlig o asdålig på engelska men d säger vi inte högt.. ingne utav henne föräldrar kunde engelska.. förutom god bye somvi märkte sista dagen.. hennes lillasyster kunde inget heller.. aja jag o sussi gick o la oss tidigt i vår gemensamm bäddsoffa.. somajg höll på otr illa ur hela jävla natten relativt jobbigt men ändå helt okej.. dom har obehagliga kuddar i li´taeun.. måste bara säga d

nu har jag typ skrivit va bamii skriver på en dag.. HAHAH.. jag e trött skriver resten senare.. typ imorrn lr nån annan dag snart.. fatta va mkt d e!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback