we are the sunshine nation

japp japp har visst glömt o uppdaterat min blogg vilket jag fick en fin vink om utan av bamii nu ;) höhöh

japp japp.. ehm.. idag var d köning har inga pengar till rugbybiljett så d skiter iv i =P mohahahw. dock stog jag o glodde på resten när dom sprang iväg.. d ska nog gå bra. dom har bara 3 timmar kvar nu.. höhö.. PROSIT!.. jag nös.. uschh.. nyst väldigt ofta idag håller på o bli sjuk.. dååååligt.. jag ska köpa strumpor i litauen.. skitbra fick 500 kr av mor o far till lithuania me.. JA!!! annars skulle jag inte haft nått me mig.. hoppas d blir pengar över så jag kan använda dom hemma ^^.. då kan ajg spara dom.. lr köpa födelsedagspresent till emmson med lr nått annat intressant .. gå på bio kanske vore kul..

jaja fick min efterlängtade mcfly skiva igår ^^ :D:D:D:D:D:D:D:D.. konstig ny förpackning menjag löste d!! mohahaw! f va fin den e :D o va bra den e.. febrilt spelad sen igår..

gosh måste skriva klart min resulotion..borde göra d nu menjag måste gå ner o hämta min väska då o d orkar jag inte redigt.. ajda lovade att hjälpa mig me den idag men ack nej d gjorde hon inte så nu får jag sitta här o föröska komma på allt själv.. fucking bastard!.. jaja livet går vidare.. ah jag har blivit ambasadör nu me.. för UK ju .. AAAAAAAAAAH! folk väntar sig ett bra tal av mig.. jag e jag jag gör inte bra tall.. thorulf ska dock skriva d åt mig :D lr hasn ska hjälpa till tank god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback