wouldn't you like to come with me

tilyl e o dushar nu .. kul o veta va ! =P

lasergame.. ohh va kul springa omkring i mörkt rum bli assvettig o skjuta på folk ^^ yayness dock förlorade mitt lag .. me en jävla massa poäng men d känns som att d inte gör nått för d var förbannat kul.. =)

idag bär d av till sussi vid typ fyra vet itner edigt hur vi ska ta oss hem men d får vi se.. d snöar för fan här inte vill man cykla precis.. njet njet!! dessutom ar jag värsta träningsvärken i benen o i mitt långfinger.. de ni!

aja men först ska vi nog titta föri emmson o låna hennes video ^^ o kolla på busted från 2003 .. ahh =D varning för floder typ . busted... va skulle jag gjort utan dom...vem skulle ja va?! =S

japp japp vi ska äta lunch me.. typ makraoner lr nått.. o falukorv lr vanlig korv.. jag tycker inte mo vanlig korv =S d e äckligt! ^^

imorgonska vi kolla djävulen bär prada - mohahaaw!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback