there's no easy way to say good bye

jahha tillbax till sverige o allt sånt laom svenskt trist .. ingen asigt stressig trafik o inga fler italineran inga fler vara ute till tre mitt i natten o råka smona inne på ett ashögljudigt disco.. =( Rom ägde! fy fan va kul jag ahr haft. allt var kul.. nee okej kanske itne allt.. men dude när jag tänker tillbax på det så.. hmm :D fint me like! :D tackar alla små barn som va me.. specile min kära delegation France! elin linnea jimmö! :D.. mohhaw! o tacka våra värdar.. stavaks min värd jag skulle aldrig stå ut me mig i fem dar :P.. mohhahahew! :P.. höhö glad att jag gick ut den där sista kvällen :D på pub vet du..trevligt! :D sista chansen att se dom fulla italienerna.. haha.. naaw

jaja nu e man hemma igen ska spenderea påsklovet med emmson o nästa fn rollspel..för bilder se

http://sp2c.bilddagboken.se

har dock itne lagt upp mina egna

Kommentarer
Postat av: Ewe

welcome back :)

2007-04-13 @ 19:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback