And we all sympathize with your torn-apart heart

livet går vidare .. dock aldrig i en rak bana .. otroligt på up o nergångar precis som kvällar kan vara.. fast vissa kvällar är extremt upp och ner som en bergo dalbana precis som alla andra liknar livet med.. fast kvällen är sån egentligen men kvällen är en del av livet men ändå ..
Jag har funderat att det finns olika slgas bergodalbanor det finns sånna som vildamusen som knycker som satan i nacken när den svänger eller så finns det sånna underbara-hypernervösa-inför-som-lyckas-väldigt-fint-för-du-kommer-ut-levande de gillar jag på nått sätt fast jag gillar aldrig tillfället innan.. annars finns det ju alltid dom som man e grymt hoppful inför men som sedan slutar med att du mår asilla.. Dom träffar jag för det mesta känns det som. men ändå så tar man gärna en svänt till efteråt hur korkad man än får bli..

har sovit tre timmar inatt plus typ en timme ute på altanen i solksenet med bäcken porlandes i bakgrunden grymt mysigt var det.. men men.. orkar itne skriva mer om senaste tidens bergodalbanor..

Dom är uppe på taken, alla är högt över staden.
Sommaren snurrade fort, när vi bara snöar bort
och jag vågade aldrig hålla din hand.
Vi är inte såna som i slutet får varann.
Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback