egetnligen är du inte kär i mig och egentligen är det okej för mig

Håkan Hellström och sommarsol finns det nått som passar bättre tillsammans!

dock passar itne dagens hemska upplevelser av italienskaprov och muntligt engelksa nationella.. grr.. jag saknar min fakeade brittiska dialekt. =( men men sånt får man väl ta.. gud jag måste plugga på psykologin.. det är för mycket nu orkar inte mer va fan!.. kan man itne bara få sitta på eins palestinasjal utanför friskis och svettis och Q8ock diskutera livet i allmänhet.. efter det kan mant a ett patrickpass.. kan man garva åt hans extremt roliga miner han gör när.. och när han ser ut som en gorilla! helt underbart roligt.. bättre än italienska prov allefall! gosh!!

mamma o pappa firar bröllopsdag imorrn ska vara hemma o glo för jag måste .. Inger o mats kommer och ska äta mat med.. måste läsa min svenska bok med.. oppsi jävla agust strindberg visst han kanske råkade göra nått bra för den svenska kulturen men varför måste jag läsa hans bok! fast d va mitt val ändå.. d va ännu en av mina idér om att vara smart och föröska inse varför strindberg faktiskt är känd..men nee jag kommer aldrig bli smart måste inse d tror jag.. nytt fint ord.. inse.. lite som spekulerar .. höhö..

livet går vidare verkar det som snart är det sommarlov. ska bli härligt me lite tid att barasitta på altanen och läsa böcker lyssna på musik o bara slöa ! dö av långsam utråkning men men det får man ta =P

image1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback