We couldn't win in the end

yrsel .. mycket snurrande idag vet inte vart d kom ifrån. Åkte hem allefall så jag sket i webdesingen skulle ändå bara visa upp våra hemsidor skriva lite kommentarer och sånt shit och min är nte ens färdig så det spelar ingen roll kännde jag. Så jag åkte hem la mig o soffan och föröskte få världen att sluta snurra dock lyckades jag inte såååå bra. Men men . underar på att stanna hem imorrn med om det sak fortsätta snurra så här. det är åndå typ bara triaden.

Annars så snurrar allt på här hemma. Sista veckorna i skolan nu känns bra bara ett prov kvar och en historiaredosvining men den ska nog gå motlo bene om det inte skiter sig som det gjorde med svenskan.. Läs aldrig Röda rummet den va dålig och tråkig.. allefall det jag läste av den. . . 

Bror kommer snart hem med. Börjar bli lite tomt nu faktiskt. men men man vänjer sig ganska snabbt. Har tänkjt på att det var förösta gången jag inte skrev på ett italienska prov att min bror kommer hem. fick godkänt på det. thank god. D va det ända som behövdes me tanke på att jag inte kunde få VG i det. mitt första G på gymnasiet faktiskt.. grymt nöjd över mn lilla insats jag gjort =P

image5

bara för att det va fint väder hela förra veckan och nu är det skitdåligt. men d va fint då allefall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback