sooner and later they all move on

Ikväll är en sån kväll när man vill lyssna på forever young hela natten och kolla på gamla nostalgiska bilder från masa kul tillfällen o sakna dom. dock så verkar jag redan gått igneom alla bilder 4o miljoner gånger.. Kanske har sånna kvällar för ofta =S neee.. inte kan man ha för många av dom....

mormor är hos oss den här helgen så det blir sovning på soffan men va fan d e gansak mysigt ändå.. så länge jag får sova .. slipper va uppe hela natten.. om man inte akn somna kan man alltid spela lite supernitendo! äger deteller vad! öskar man hade lite fler spel dock.. lite sorgligt.. kan fråga emme om hon hittar nga pånån loppis nån gång..

9 dagar kvar till Dublin .. härligt härligt. hoppas d blir askul! ska nog bli d förhoppningisvis.. om d inte blir d får jag väl trösta mig me starbucks kaffe .. ^^

54 dagar kvar till london.. d e helt otroligt så snabbt d går.. snart mcfly live!! kanske även funeral for a friend..

aaa o just d vad kan inte muntria upp en bitter dag om inte en bild av henrik lundström! ;) gudars skymning...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rex, jag vill också spela supernintendo:P

2007-10-14 @ 21:16:18
Postat av: Ewe

Nu kan du nå mig igen på http://msmurder.blogg.se . Welcome back ;)

2007-10-15 @ 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback