leva livet kom så ska vi leva

Idag var fjärde dagen av solkson och sitta ute på altanen och slappa som f a n.. Så härligt! älskar när det rätta vädret börjar infinna sig. Det är så här det ska vara.

Igår var det picnic i parken med massa klasskompisar och annat smått och gott..Jag kokade en termos med kaffe på morgonen och så tog jag med den brända rulltårtan sm jag och min bror bakade i helgen. Jag och min bror är grymt bra på att baka btw. Men sen när vi hade solat och slöat aldels för länge så åkte jag och sussi hem. men vi orkade itne redigt åka hem så vi stack ut till vårt älskade ljungnäs där vi la oss och solade ännu mer och lyssnade på havet och allt sånt härligt. sen åkte vi hme med gyllene tider dunkandes i twingon .. härliga tider!

Håkan hellström och gyllene tider är det ända jag lyssnar på just nu. Har inte orkat lyssna på nått annat och det är det ända jag känner för. Känns alra bäst så. Dessutom är det den tiden på året!

Fattar inte hur mycket som är på gång just nu. .. Allt från tre enigheter till svensak nationella.. gudars skymning hata svenska! dessutom ska religionen vara kalr på torsdag jag har knappt börjat.. får skylla mig själv det är sån jag är!.. sne är det PA redovisning på fredag.. bläää!!

image37

En bild från i fredags hos sussi vi var ute sne på kvällen.. innan grillade vi och hade mysit o trevligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback