Var är den där regnbågen?

idag lade sig den första doften av regn mot asfalt! finns inget mer vårigt än det! jag älskar den! fattar itne hur det kan va så. men det bästa är när syrenen blommar samtidigt ohh vilken doft..

Snackr skit med tilly nu var en hel evighet sen. hon sitter borta i underbara london och drömmer om livet medasn jag sitter här och tänker på dublin! :D jag tror Dublin kan bli en hit!! defintibt. har skrivit ut massa fakta om att jobba på irland och dublin nu känner mig grymt duktig.. kanske inte lika duktigt som det faktum att jag inte har gjort engelska oponeringen jag har imorrn men what the...! dessutom har jag skrivit ut massa info till religonen med som ska vara färdig nästa vecka.. men ingeting till argyumentatonen som ska vara klar på torsdag.. asbra! :D så fin planering jag har jag vet! jag äger på sånt...

men nej nej nu ska jag nog fortsätta med oponeringen allefall lika bra tror jag..

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback