going through the motions

Igår var jag, emme, emmes kopis isabell från tyskalnd och sussi i växjö. hade en sån härlig dag med god mat härligt kaffe och långa bilresor. tappade bort oss ett tag med på vägen men det klurade vi ut efter ett tag.  Dom andra köpte sig varist par skor. Jag köpte ett nagelack. slog på stort .. har inte ett ruttet öre nu. eller jo lite men det sparas.

Jag ahr kommit fram till att om vi sticker till le france så kommer jag missa min födelsedag. eller jag kommer ju fortfarande fylla år menjag kommer inte kunna fira den så mycket. plockar lite vindruvor och kanske få ett grattis sms. med tanke på att det är dyrt och ringa o jag lär jobba. och jag tror inte det lär uppskattas om jag pratar i telefon istället. Det gör mig lite deppig. inte för att jag brukar fira min föelsedag speciellt mkt. och inte helelr brukar jag tycka att det är askul. förra året var jag på föreläsning på min födelsedag. Det var ju lagom kul... kom hem vid halv elva på kvällen har jag för mig. JAg vet inte när jag ska fira den heller för jag vet inte när jag åker. jag vet inte det gör mig bekymrad...

Vi ska ut och dansa på fredag. ska inte det bli härligt om nått!!! och utgång i morgon! får se om jag kan få ett bidrag av min mamma så jag kan följa med och dansa dock..

Igår när jag kom hem möttas jag av allt jag inte vill mötas av. Det var länge sedan jag tyckte att det var jobbigt att komma hem. Men gud igår var ingen kul dag. Det var tryct stämmning all energi flög ur min kropp. och jag fick inte ro nånstans. sussi räddade mig och vi stack till ljungnäs för att njuta av tillvaron filtar och massa te. Samma visa idag. en brasa med sen är vi färdida. lite marshmallows :S

Ps bambi har välrdens bästa resa

)

HÖHÖHÖ

Kommentarer
Postat av: EWe

yes baby jag har haft det fett soft :D ska dock aka hem om nagra timmar. :(

2008-08-26 @ 16:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback