för en lång lång tid

Nu har jag absolut ingeting att göra.  Väntar på att min bror ska komma hme så vi kan riva ut resten av golvet i köket. JA renoveringen är igång. redan.. köket kommer nån gång i augusti.. innan mom n dad åker till rhodos medan vi andra får en hel vecka fri från att gå upp vid nio och tjat om att fixa disken eller riva upp köksgolvet och sånt. Ska bli härligt. kosntigt längtar tills augusti. men det känns inte som om jg har mycket att längta efter nu. Höst och dublin så fort som möjligt. det är väl det. jag känner mig helt känslokall idag. Jg har tänkt släppa jöns nu. Släpppa ut honom från hjärnan och låta bli att känna. Istället för att kicka mig så kickar vi jöns nu. beslutat.! inge mer jävla obsession nonsens nu skiter jag iallt! nu jävlar!!

på onsdg ska vi ut och glömma allt! dricka lite ^^ sova hos emmes farmor som inte är hemma och så dagen efter sak vi äta jättesen frukost och sedan bara dra på stan hela dagen! kanske ska se sex and the city filmen då med :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

vem är denne mysterie jöns?! du berättar aldrig något för mig längre :( btw, har ny blogg igen -- ewees.blogg.se :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback