over 'fore it started

Nu är det över. Äntligne men ändå inte. Som vanligt med Fn-rollspel. Fast den här gången var det så mycket mer och göra innan och under och man hade adlrig chansen att sova eller vila. Han äta ibland dock som tur var. märkte aldrig att man var hungrig dock och man förlorade kontoll över tiden . Men men nu är det slut och jag är en chockadask och en biobiljett rikare. och en jävla erfarenhet för den delen med.

Jag har saknat min emmson dock. och så missade jag emme och bex kväll igår för att jag somnade så förbannat tidigt och inte orkade. inatt ringde min mobil vid 23.41 mamma sa d till mig idag. jag kolalde och ja jonas hade ringt och jag hade svarat. dock har jag inget minne om vad det var om eller någor.. hmm.. grymt läskigt

Snart vill ajg ut o gå med emmson behöver frisk luft och massa sktinsack :D Det är Cfest ikväll och egetnligen vill jag gå... vet inte varför... men men får vänta tills nästa vecka då blir det fest i sthlm :D eller alelfall en jävla massa shopping!!

ohh jag fick sms av stockholmarna som bodde på skolan. de tackade och sa att jag skulle göra läxan vilket var en del av deras lilla halvsång eller nått.. :s udda människor men gud det var kul och snacka med om o jag känner mig grymt uppskattad för att ajg fick smset :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

Ska du till sthlm? :)

Postat av: Ewe

Ny blogg p.g.a att idiotiska blogg.se strular: metrobloggen.se/msmurder

2008-03-26 @ 19:08:23
URL: http://msmurder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback