what diffrence does it make

jag har lunch. jag hatar att ha lunch det ar for fan astrist!!! Jag har inget o gora o jag har suttit sa mkt vid datorn att jag itne har natt  att gora vid den langre. o jag kan inte kolla pa youtube for jag har inga horlurar som ar 70 mil langa.

Utbildningen borjar  bli lite mer anstragnade nu. det tog FYRA dar innan det blev jobbigt. what the! idag gick vi igenom natverk. vet ni vad som hander efter att sladden gar in i vaggen? inte jag heller jag borde veta . mend et finns mer sladdar bakom o fler lador med fler sladdar! harligt harligt!

men det ar inte det stora nu. Det storra ar att varldens basta Emme ar pa besok! igar nar vi kom hem efter 45 minuters slapandes pa hennes vaska vilken inneholl typ 10 kg som var mitt. Min mamma skickade med tva tomtar! hon ar for go! dock skickade hon med min gamla kavaj. den randiga som jag ahde i typ nian.. va fan! mamma! fn rollspelskavajen ar vad jag vill ha! men hon maste skicka over the holliday nar hon sett den sa hon kan ju skicka med kavajen o ett par extra raggsocker! men i alal fall vi var hemma kanske 40 min. deo o mat sen ut o ta en ol med bryan med vanner. sussi o vojtek var med! ihh. vi gick tilltva harliga brer faktiskt. jag var den enda som blev laggad! hur underbart ar itne det. jag alskar o vara minst i alla sammanhang. hahaha. fan va sjukt . men men det var 18 sa det var lungan. jaa.. bryan blev godkand av emme  bra grej. vi hade grymt trevlig det var enh arlig natt ute! kom hem vid jaa vad var den.. javligt mkt. hade kanske 5 timmar som max somn. harligt harligt. men har ar jag o jag e inte trott an! gick jakligt enkelt att ga upp i morse. var val fortfaraned berusad som vanligt..

Ikvall i alla fall blir det party party vi ska nog ut o dansa tror jag allt!! oh yeah!! ska kopa lite cider pa vagen hem o kanske lite malibou o lite cola. mmmmmm gosh gosh!! far se om sussi o vojtek vill ha tid for sig sjalva i sa fall kan jag o emme ga ut o ata :D vore mysigt.
I mrogn ska jag spendra alla mina pengar jag tjanat. mmmmm!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback