bones

jahaa da va man i dublin igen! vi bor med spanjor och fransman. jose och manu. Vi kor en snabb rerun av allt som hant och inte hand
jobb: jag kanske far jobb pa ibm inom custom service far massa pengar men dock sa manste jag pendla 40 minuter med buss varje dag dock beror detta pa trafiken. vi har delat ut vara cvn till hela dublin kanns det som och hoppas pa att fa jobb i kladaffarer det vore roligtast. dock tar jag garna ibm jobbet ska pa intervju nan gang nasta vecka. vet mer pa mandag morgon.
boende: vi trivs ratt bra i var lilla lagenhet tillsammans me de dar typerna. igar blev vi medbjuda pa amerikansk fest. japp vi spelade beerpong.. heter det d? inget bra dock.. har svart med att traffa muggar.... traffade massa trevligt folk.. larde mig att "worka" (emme vet vad jag menar :) ) mitt nya hair.! oh yeah! det funkade bra. hooohohoh massa kramar till bex! :D

det kanns bra det var sa jobbigt i borjan innan m,an hade koll pa hela laget och inte hade nan ro nanstans nu har vi det i alla fall... sussi ska gora tomatsoppa idag med klimp i.. far se om det ar gott....

Kommentarer
Postat av: Mina

VILL VETA MER!! Gutt att du äntligen uppdateratbloggen! Är inne varje dag för lite news! :D :D det var en glad överraskning! Va bra att ni håller på att komma till rätta :)

Postat av: Rut

Jag vill också veta mer! Är toknyfiken på ert äventyr! :D Långa fina målande beskrivningar, tack! ;)

2008-10-13 @ 16:03:59
URL: http://wihoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback