I need a better way

Ja jag vet jag brukar inte skriva blogginlägg när jag kommer hem mitt i natten men saken är den att datorn var igång så jag passade på. missade visst några tangenter och skrev helt knäpp men va fan!

Igår var mina kära vänner här. Ajda sussi och emma plus d att emme kom förbi vilket var helt underbart. Vi drack lite tysksprit plus en fransk öl bara för att. käkade popcorn snacakde frankrike igen sorry för alla de folk som får höra historier om och om igen. Men det är svårt att sluta prata om det.. i alla fall vid tio tiden begav vi oss mot Staden men upptäckte att KM suger.första gången jag verkligen inte kände för KM. det fanns inget där att hämta. Men vi stack till bistrobar för att skaka våra rumpor. Emmson lämnade vi hemma hon har ju skola. Men i alla fall sussi och emma tröttnade och stack till km sen. Efter ett tags skakande på rumpan fick ajda sms av sussi som sa att dom hade stuckit hem för att dricka varm oboy o att dom skulle komma o hämta oss sen. Sjukt. jag och ajda fortsatte skaka våra rumpor hade en grymt trevlig kväll =)

Igår var vi inne i staden först för att käka lunch och kolla läget. vi har visst fått en ny butik. new yorker trodde skulle öppna senare men nee.. aja jag orkade inte redigt kolla ordentligt. Vi fikade på emmaspappas jobb och sne åkte dom hem för att göra sig i ordning och jag  gick till baken och satte in mina välförtjänta pengar från franriike och sen gick jag till hm och köpte mig en tshirt och till kappahl för en sjal. kul o veta. not!

Jag tänkte på en sak idag när jag satt och kollade på smallville som jag alltid gör när jag går upp. Varför när dom häftiga människorna i serien har sagt nått dramatiskt och ska gå ut. så går dom ut genom dörren. tar två steg framåt och tittar utåt sen går dom baklänges två steg och vänder sig om. varför? ska d se dramatiskt ut eller! det är ju helt ologiskt ingen gör så! ska dom visa att dom har asgrym koordination eller vad! i vanliga fall skulle man ju gå in i nån eller tappa balalnsen! det måste krävas grym träning.. nee gud nått fel är det

Kommentarer
Postat av: Ajda

Sjukt kul kväll på bistrobar!!

2008-09-25 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback