never gonna give you up

så där ja! nu har bex gjrot två stycken chockladkakor ala studen och henne födelsedag förra året. fiiina grejer.  ska ta med dom till jobbet imorgon . Det är nämliogen min tur att ta med kakor till cookie friday. Hoppas bara dom går hem på desken och hoppas att dom blir goda. Smeten var i allfall mycket god

Om ca en timme så kommer Elena och Putte hem från jobbet då ska vi dra ner till charming noodles och käka lite kinesmat. Det är sånt vi gör en gång ibland ^^
Ingen woolshed idag så jag tyckte vi skulle göra något annat. tycker inte om att bara sitta hemma varje dag .

Snart snart kommer alex älskling hem med. shit det känns konstigt att va utan den rackaren!

(har tyvär igna bilder på mina små chockladkakor men får ta det en annan gång )

Kommentarer
Postat av: Ewe

det är bara bra att du inte hade bilder, jag vill inte bli frestad ;)

Postat av: Elena

CHARMING! fan va gott det e!

2009-08-28 @ 17:33:13
URL: http://elenamarenitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback