come on and have your way with me

Jahaa ja helgen är över.
Har vatt hela helgen hos alex och var har vi gjort! Jo vi har spelat tv spel. eller lördagen spelade jag tvspel och alex läste bok. Vi gjorde våfflor gott :D jätekosntiga tjocka våfflor med ägg i! ägg!?!? så gör vi inte hos lövgrens .. men men man tar väl seden dit man kommer eller hur är det!
Vi spelade sacred 2 jag är lite väl besatt. springer runt med min high elf och hjälper folk ! mohahahw!
Alex var och spelade fotboll på lördagsmorgonen. när han kom tillbaks siter jag helt frenetiskt och förösker slå ihjäl skelett och lyssnar på taking back sunday. Galet!
tänkte jag skulle hitta lite häftiga bilder från spelet men så kom jag på hur nördig jag kände mig... WARNING!!

nehee nu ä det lunch. senare idag blir det kaffe med elena och maria härligt nu när maria är tillbaks :D
lite skitsnack lite allmänt snack det ska bli niiiiice!

älskar eftermiddagar med kaffe eller öl o goa vänner ! finns det något bättre?!

Kommentarer
Postat av: Ewe

hahaha nööörd! :P mysig helg du haft ;)

Postat av: Emme

Lite msn-snack snart?? ;) Om du har tid med en gammal god vän som saknar sin sparkling-bex alldeles för mycket?

2009-07-13 @ 17:40:26
URL: http://ellijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback