Im an addict for dramatic

Gårdagens Taking back sunday konsert avslutad!
så jävla grymt det var älskar livemusik och älskar taking back sunday. kändes dock konstigt att gå med alex jag är ju van att gå på konerter med extrema fans typ som när jag bambi och emme gick på Simple plan konserter  eller jag o tilly i london på mcfly eller jag o emme på mcfly nu i höstas. så det va lite konsigt att gå med nån som inte kan texterna eller vet vem adam lazzar är och hur jävla cool han är!
Men konserten va asbra! gillade den perfekta bladningen av gamla och nya låtar! dom spelade your so last summer min absoluta favorit låt :D
Helt underbart! vilken känsla det va!
Såg asbra därifrån jag  va med. Fanns en räcke längre back och en liten upphöjningen . jag ställe mig på räcket så jag såg så jävla bra det va som att va lång! så jävla gött va det! men fan va ont i kroppen det gjorde efteråt spände mig ju hela tiden för att kunna hålla mig kvar i räcket!
Adam och hans mic swingade så jävla ballt var det live precis som jag ahde hoppats !
Publiken kunde väl vatt vettigare fan va många 14 ¨åriga emofjortisar! elena skulle spytt på dem allesammans om hon va där! men nice som fan! jag fick inte så många bra bilder men hade alex med jättekameran med mig så där finns en hel del goa bilder!


Kommentarer
Postat av: herr dahlberg

kul med folk man känner har bloggar men svart text mot grå bakgrund? försöker du våldta dina bloggbesökares ögon? =)

Postat av: Ewe

hehe simple plan.. d va good times good times ;) men faan att jag aldrig fick se mcfly :(

2009-07-27 @ 12:34:40
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback