new again

Bex satt och kikade runt lite på nätet. Jag tänkte ja just det taking back sunday släppte ju nytt album undrar va det hette så jag googlar taking back sunday går inpå deras officiela hemsida och nemen titta europaturne.Nej men TITTA! dom spelar i dublin 26 juli!

Så bex skriver till alex att han ska gå på konsert med mig och nu sitter jag här hipad. skiter i att jag är förkyld och lyssnar på nya taking back sunday albumet och inser att det är fan inte många dagar tills jag ska se dom . jag och min precis inköpta biljetter! Jag ska se adam lazzara och hns jävla micsvingade LIVE!  jag känner mig som fjorton igen ! vart ä mitt nitbälte, atticuströjan, svarta stuprör, kajalen och conversen ? dags o rota fram dom i garderoben (så långt in ligger dom inte)

ojoj vilken dag!!

Kommentarer
Postat av: Ewe

fun fun :D fjortisen i dig väcks igen? ;)

Postat av: Emme

NEHE!!? Fan vad coolt! Blir lite lätt avis på dig alltså ;)

2009-07-09 @ 00:05:47
URL: http://ellijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback