on my own

nu är jag på väg mot stan, har vatt ledig idag då det är för lite samtal och för mycket folk så det va lika br. var så väldigt trött och sliten igår så tycktre jag förtjänade det. Sov till elva då elena kom hem då hon bara jobbat halvdag o nu är det bara att ta på sig skorna och sticka ner mot stan
tänkte jag skulle dra förbi urban outfits.. hoppas på att hitta lite kul gerjer
sen skajg vandra grafton för gamla tiders skull. det var så länge sen jag var på södra sidan av staden. sjukt konstigt men det blir itne av . här uppe ar man henry street som har mycket fler affärer och större utbud. inte för att man hittar nått ändå. irländkst mode är fööööör jävlligt! specierlt river island
ska föröska dra med mig kameran och ta lite bilder på allt det förfärliga som finns!
ska möta upp maria sen förhoppningsvis
vi tnkte att n'ästa vecka ska vi föröska börja med att äta konstiga dietsmoothies till lunch och fortsätta så i två veckor. det går helt emot mina principer men jag känner att nee jag vill ändå prova innan jag tracker ner på allting som har med smootihedieter att göra.
personligen har jag alltid tyckt (tack vare min mamma ) att mer motion och äta nyttigare dvs inte gå ut o äta macdonalds o bk varje dag är det rätta sättet att gå ner i vikten. skippa saker smo läsk godis chips m.m
dock har vi sagt att torsdagar får vi ändå dricka öl och 'ta nochotallrik för det är det underbaraste som finns.

senare ikväll bär det av til TGI fridays och deras stora drinkar och team night out!

Söndag.... Taking Back sunday och emme pemme börjar sin resa mot de stora landet i väst.... är stolt över Min sparkling vän för att hon vågar och åka fastänm hennes mamma eg vägrar att låte henne åka. Follow your dreams! det äör allt som betyder nått i den här världen!

Kommentarer
Postat av: Ewe

jag skulle också kunnat vara ledig idag, vi är också för många med för lite samtal, men ville jobba ändå för o tjäna mera ;D löön idag =D



det e rätta takter det ;) det är så jag kör, slutat me skräpmat o börjat träna.. har gått ner 6 kg.



men emme är ju över 18, hennes mamma kan inte hindra henne från något när hon e myndig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback