you gotta keep it strong

Dagen till ära är en sån dag då jag känner mig uppskattad speciellt här på jobbet. Det är fortfarande väldigt lite samtal och sånt härligt och vlädigt många av oss här är också på semster så många extra upgifter blir lediga. Sånu har jag massa arbete för mig idag . det bästa md det är att bara för att jag får extra arbetre så känner jag mig uppskattad för mina kunskapar ch dessutom älskar jag att göra just dessa uppgifter! dock kommer det bara vara idag men jag uppskattar det i allfall! man tar väl vad man får!!

Igår var det torsdag det var nachotallrik och massa öl så man är inte 100 % idag .. min tröja luktar jätteilla! men ajg överlever!
hade en väldigt trevlig kväll dock. så mkt att prata om hahha... gudars skymning folk man umgås med 24 / 7 men ändå är det lika roligt att få snacka skit med dom!

Ikväll ska jag och elena kollla på bridget jones äta popcorn och göra ansiktsmasker och det mesta som går att göra!.
Ska bli härligt.
fast det är ju fredag vilket eg är alex dag men jag tyckte han kunde få leka med sina kompisar och spela tv spel. mohahw!


Kommentarer
Postat av: Ewe

girls night in alltså :) för mig o tobbe blir det myskväll ikväll, det var längesen så ska bli härligt ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback