kan jag gå med dig hem från bussen

Sitter just nu vid köksbordet och har ont i huvudet och kli i halsen. toppenbra! jag och elena låg och solade ett tag när jag kom hem från alex imorse. men det var alldels för varmt vi gav upp gick in och satte oss vid varsin dator. Tänkte jag skulle spela sacred som jag fick låna av alex men nee det va inte alls lika kul på datorn som det är att spela med alex på ps3 hemma hos honom. Men men hoppas på att det blir lika bra väder imorgon och att jag i så fall har kommit över huvudvärken och halskliet så man kan gå på zoo. har ju vatt planerat en hel evighet. börjar bli dags nu.

Får se hur jag mår ikväll var meningen att jag elena och maja skulle ut men just nu känner jag att nee den huvudvärken jag lär få av att gå ut kommer ta död på mig. men men vi får väl se... ska snart ta en dusch och käka lite

Gårdagen bestod av att sluta klockan 14. elena slutade 14.30 så vi dorg till blanch shoppingcenter för att jag tänkte fördriva tiden tills det att alex skulle komma hem från jobbet. vi drog omkring i affärenerna men ingeting fanns där i vårt tyckte så vi drog till TGI Fridays och tog oss varsin extremt stor drink. slutade med att vi tog en till var sen. I allafall vidare mot Lidl för att köpa lite smått och gott och sen tog elena en buss hem och jag gick hem till söt där vi käkade lite kinesmat och sedan spelade tvspel. sen var det lläggdags för bex som gick upp vid 3.30 på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Ewe

fan hur pallar du gå upp så tidigt?! :O

Postat av: Emme

Sv: Absolut MSN-dejt snart! Alldeles för länge sen sist! När har du tid ;)

2009-06-28 @ 14:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback