vilken härlig dag

Både i fredags och igår har va haft helt underbart väder här borta i dublinland. Strålanse solksken lätt bris och 17 grader i luften! Det har vart så gott som sommar som det kan va i det här landet!.

I fredags spenderades varje minut av raster och lunchen ute på gräsplätten på jobbet efter det bar det hemmåt frö att köpa en vecka försednad födelsedagsöl till peter. Han vatt glad i allefalll :)
Sen drog jag hem till amanda där det blev grillade majs och sallad redigt gott.

Igår bestämde vi oss dock för att ta vara ännu mer på solen så vi gick till våra närmaste park jag och elena. Vi tog med oss en liten subway macka och satt och njöt av solskenet . Senare kom maria förbi och där satt vi i ett antal timmar och njöt av vädret och sällskapet.

Sommartider jag känner det är nånting på gång...

Nu ska jag ut o njuta av den halvmolniga dagen. Det är nästan sol det får räcka ...

 

oh ja jag är lite rädd för solen och tycker fortfarande att det är lite kallt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback