when hell freezes over

Så idag hände nått vi aldrig trott skulle hända.
Helpdesk kan va ganska fridfullt vissa dagar. Idag var inte en sån dag. Virus överallt och 60 samtal i kö.
60 samtal i kö är ganska mycket kan vi säga
Jobbade från 7-18.  Imorgon börjar jag vid 5 på morgonen. Men det är spänning i vardagen.



Jag inser att min luddighet är fin att läsa just nu. Jöns är inget mer än vårkänslor och attraktion. En kille på bussen som ler varje dag och solsken. Det är det ända .. inget mer :D Men det lättar upp ens vardag och ger livet lite extra purple aura (höhöh mer ludd)

Nu efter en härligt god måltid är det dags för läggdags här borta i dublin. Som sagt upp imorgon vid 03.20 och jag är redan helt utmattad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback