lady in red

Söndagar är ofantligt tråkiga dagar.
Nu är klockan bara 10.40 men jag är utråkad har vatt uppe sen 8.30 och jag har inte haft nånting o göra.
Jag har börjat småpacka lite inför semester på torsdag. Ska bli gött med lite hemfärd ^^,
Fast det kommer va svinkallt hemma, Jag som tyckte det va najs när snön försvann här men nu måste jag hem och ta tag i den kylan med i två veckor till. men jag tror att allt annat kommer väga upp det faktumet så.
Dessutom är det jul snart! Känns jätteskumt jag tror fortfarande det är september.. Det är det inte!
Ska tvätta lite idag så jag har rena kläder att ta med mig hem , tyckte jag lät som en vettig plan ^^
Måste även köpa några bulmers tilll mamma med om dom får rum i resväskan dvs men det borde dom göra. Det är skumt hur lite kläder man eg behöver ta med sig när man åker hem. Får se om jag får rum i den lilla väskan det borde inte vara några problem egentligen så
Hemma i september i år upptäckte jag att dom hade mangers vilket är detsamma som Bulmers på en av krogarna :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback