Summer

Sitter på jobbet och chillar nu.
Jag måste säga jag älskar mitt nya jobb! jag har inte helt kommit in i att deala med sev 1 , dom gör mig förvirrad om vad jag får göra vad som inte får göras and so on. Men jag tror allt jag ska vänja mig vid det med. Sev 2 har jag helkoll på eller ok helkoll är väl en lögn speciellt om vi frågar han jag sitter o shadowar. hahha jag tror jag frågar fme miljarder fårgor hela dagarna men jag vill ju bara veta så jag gör rätt!

Men anars krisar det på min gamla desk och jag sitter och tar det lungt här borta, Klickar runt på mina tickets skriver till resolvers skrattar åt deras namn (dom flesta sitter i argentina)
men det är så mycket bättre, inge sla stress det gillar jag , ingen tl som skriker på en att hoppa avail and so on ;)

Imorgon bär det av till kalmar för julfirande och semster. Dom varnar dock för mer snö på irland imorgon men det verkar som det kommer på kvällen så nu jäklar hoppas vi att snön håller sig borta ! annars blir det väl fram med hårfönen ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback