this is your life

Sitter hemma i soffan nu och bara lyssnar på musik och har det allmänt Gött!

Imorgon är ett helt ny dag och idag var den sista dagen med abbarna. Hmm kommer kännas lite skumt om ett tag antagligen jag har ju ändå suttit där i två år och väntat på deras samtal men nu är dom borta. elller dom är ju kvar men jag är borta. Haha ja dom kommer nog inte sakna mig speciellt mycket haha
Men imorgon börjar jag på den nya rollen. Kommer jag trivas? kommer jag klara av det? kommer det va svårt? kommer jag dö av utråkning?
Jag har ingen koll alls. Lite oklart så där , men lite äventyr är väl aldrig fel ^^,

Jag börjar inte försen 8.30 imorgon allefall. GÖTT! jag har sovmorgon för första gången på en hel evighet (förutom helger) men det betyder även att jag kommer jobba.. lite senare :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback