livet är en fest

Nu anar jag att hela världen undrar hur gick det med maten idag da bex.
Knappast att du lagat mat två dagar i rad
Väldigt sant världen.
Jag har ju en rumskompis med. Fröken Elena hade kokat potatis och satte igång med köttbullarna precis när jag klev in genom dörren (lyx jajamensan)
Men bex fick göra såsen och god vatt den!
Jag är helt fantastisk på att laga mat ^^ ( en viss överdrift jag vet men det har inte alls med saken att göra min blogg mina lögner! )

Men i allefall dagen började med gå upp ur sängen duscha och alla andra vanliga vardasbestyr och så har den fortsatt hela dagen. En lätt huvudvärk mitt på dagen men det visar sig att kaffe hjälpte mot det .
Resterande tid har jag lyssnat på rix fm . kosntigt men det va kul sitta och skratta för mig själv hela dagen. fick lite skumma blickar av johannes som sitter bredvid mig (även kallad mr hej-jag-pratar-som-emil-i-lönneberga)

Men idag är i allefall värd och fira.
New york om en vecka och alla mina fina sparpengar jag skramlat ihop ligger nu väntades på mig på mitt visakort.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Du förtjänar semester ;D Hoppas ni får grymt kul =)

Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Åh vad härligt med new york:D

2010-02-03 @ 08:54:25
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Mattias

hej vilken fin blogg du har, hur är läget idag? =)

2010-02-03 @ 09:04:05
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback