meet you there

Elena har nu vatt borta i en vecka lite mer ...
Sitter och snackar skit med henne på msn nu . det är skumt hur mkt man kan sakna sina små vänner när dom inte är omkring än.

 

Dom små vänner jag har fått här borta är ändå det som får mig att stanna. Att umgås med elena och maria på lokalpuben eller på woolshed eller en utekväll i stan kan vara något av det bästa jag vetoch det kommer definitvt va så mycket minnen av dom jag kommer sakna om jag nånsin drar härifrån. <3 (ett litet fjortishjärta där bara för att beskriva en liten del av allt jag känner för dom två bästa människorna i staden dublin)


Kommentarer
Postat av: elena

Naaw min lilla bex <3 saknar dig med min minisvenne :D haha

Postat av: Maria

d'aaaaaaaaw!!



LESS THAN THREE!!!

2010-01-04 @ 16:07:10
URL: http://struck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback