neon tiger, there's a lot on your mind

klockan är 23.29 vilket betyder att den är aldeles för mycket för att jag ska vara vaken. Imorgon vid klockan 05.25 ringer min mobil och skriker att jag ska gå upp ur sänge.

Varje natt när jag ska sova och verkligen känner hmm idag är jag jävligt trött jag kommer somna tidigt, idag kommer det inte gå ens ett halvt avsnitt av entourage innan jag sover. men nej nej inatt sitter vi här mitt i natten för oss människor som går upp tidigt och bara tänker. Tänker på inget, tänker på allt. Har provat räknat får och allting nu. Ingeting fungerar Absolut ingeting.

Det värsta är att det snöar vilket betyder att om jag går upp imorgon och snön ligger kvar på marken kommer inte en ända bussjävel att gå heller vilket i så fall betyder att jag måste ta en taxi och det har jag fan inte lust med. Brukar alltid sluta med att man får betala skiten själv.

Men men vi hoppas på det bästa. dumma snö försvin! och snälla tankar sluta tänke för annars kommer jag inte somna och va en total jävla zombie imorgon.

Så Run , neon tiger there is a lot on your mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback