the end with you

Jag hatar allt som har med tidiga morgonar. Vakna vid 03.30 gå till bussen, vara där tre mintuer innan den ska gå från hawkinstreet,  stå ute i kylan till halv inse att ne det komme ringen buss, den kom nog innan jag kom till busshålsplatsen.
Ta en taxi som inte hittar, inte komma in genom grinden till jobbet tvingas springa runt hela jävla IDA och komma 10 minuter sent.
Just idag hatar jag livet och allt som har med det att göra

Jag har nu lagt in vacation request för torsdag fredag och får jag inte skiten kommer jag inte överleva just nu!

 

Kommer ni ihåg när man va liten och inte brydde sig? Man börjar visst bli gammal nu...

 

Ja just  Grattis Mamma !

Hoppas hon blir glad för blommorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback