my kisses in the night

Andra dagen utan Amanda på desken. Det går bra...... Jag har ju min maria kvar ;) och noobsen.

Ikväll blir det faktiskt bio, känns som det va länge sen men kom på att jag va på sex and the city två för ett tag sen. Inte så minnesvärd film får hopaps kvällens är bättre

Jag gör allt för att slippa stanna hemma kväll en fredagkväll så jag sticker ända ut till blanch bara för sällskap men det ska väl gå det med. Det går ju faktiskt bussar och jag är ju van att åka den vägen.

Annars händer det inte mycket här borta. Jag behöver klippa mig igen. men som vnaligt vågar jag inte redigt gå till de irländska frisörerna. Det får vänta ett litet tag ^^.

 

Ny tröja från lördagenshoppingtur ASSKÖN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback