så många ramlande flickor ramlar förbi

Idag va första dagen tillbaks på jobbet. Det va redigt gött faktiskt! Svenska poolen har flyttat i närheten av oss så nu är vi snart en stor combined pool. Jag den ända som är renodlad ABBare men det känns gött ändå. Vem vet vad som väntar där bakom hörnen. Esccalation är för roooligt för att jag nånsin kommer ge upp den rollen utan en tår i ögat . Älskar mina resovlers som saknar än när man är borta :D

Kom in till jobbet imorse och hade 45 ärenden i min kö . Härligt Härligt kan vi ju säga.
Ca 10 av dom va på grund av en tjänsteresa till Italien och Milano. På söndag kanske jag drar iväg en vecka för lite träning och jobb. Hur gött känns inte det!?
Dock känns det aslöjligt och ta med sig sin HP dator när man jobbar för ett helt annat it företag ;) Kommer se asroligt ut ^^

På lördag är det inflyttningsfest som gäller. Ser ut och bli en hel del faktiskt. Öl i badkar och ballonger ska det med bli och lite fläderblomsaft på det ;)

 

En bild på mamma och helens öl från gunniess bryggeriet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback