breathing

Idag tog jag ut lite time to time jag hade att ta. Slutade dvs 1½ timme tidagare och vilken helt otrolig dag att göra detta på. solen har lyst här borta i dublinland och väntapåbussentiden gick aldeles för snabbt. kom hem och tog mig en macka ute på balkongen utan jacka.

Sen kom det.. Det där med att jag måste packa ner allt jag äger igen i små påsar och väskor och kartonger och gud vet allt men nu är allt packat och vi är redo att flytta ut. imorgon vid tolv kommer tom förbi och kollar in skiten sen drar jag vidare mot den nya lägenheten för att möta den nya landlorden få nycklar. Sen ska det bäras... och bäras och bäras. Jag kommer få min lilla motion den dagen i allefall. Bekväma skor blir det!

men det roligaste idag var ändå det att när jag och elena skulle gömma undan våran älskade (min älskade elena tycker inte om den... ) barstol, vi gick upp för den sista trppan och hittade en dörr som stog på glänt .. Öpnnade och vi hittade taket. med utsikt över hela staden och det va underbart vacker. Vi sprang och hämtade ölen och där har vi nu suttit en stund och nostaligat oss över våran gamla lägenhet. men nya tider kommer :D
Imorgon börjar dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback