varför är vi inte fler, det är bara du som ler

Hemma från staden igen och har lyckats färga mitt hår igen. Va lite väl halvdassigt förut men nu är jag back on track mot min gamla färgade hårfärg. Exakt samma färg som det varit det senaste året. Stoppljus som min far skulle kallat det. Han är trevlig den rackaren.

Sitter och lyssnar på Håkan Hellström och kollar på bilder från gymnasiet. Ja jag längtar hem ganska mycket just nu. tur är det att jag vet att mamma o pappa o bror kommer snart. Eller snart och snart men juni är faktiskt inte så långt bort. Tiden går fort. Det får vi hoppas på i allefall. I juni kommer alal nybörjarna på jobbet vara inbitna helpdeskagenter med. Det kommer bli härligt. Frågan är vad vi andra är då. halvdassig agent igen.

Bitterheten är het idag ^^

Imorgon kommer antaligen maria över så ska jag färga hennes hår. Förhoppningsvis går det bra och hon blir inte fläckig ^^ Den människan har så mycket hår

Nu ska jag återgå till håkan hellström och skriva ett brev till min mormor som jag skulle gjort för en månad sen. Förlåt mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback