love love kiss kiss

Idag är jag inne på min trejde kopp kaffe och ska snart börja på en coca cola för första gången på ett tag.
Innan hade man ingen aning om vad maria höll på med på jobbet. nu vet jag. Fy valiken va mycket det är.
Har vatt på två möten idag. Känner mig helt plötsligt grymt viktig.

då kommer säkert tanken men bex va gör du och skriver blogg om du har så mycket att göra. Joda till och med jag har breaker. Nu är en sådan. I 3 minuter till! Helt underbart!

Tur är det att mamma och pappa kommer om ca 30 dagar då är jag ledig i två dagar . Kanske inte så mycket men tillräckligt för att få en nystart och en nykärlek till jobbet.

Förhoppningsvis bär det också av till kalmar runt den 24 augusti för att emmepemme kommer hem. Missar dock ajda som åker tillbaks till västerås samma dagar. Lite dåligt planering. men kanske hinner med att hälsa på henne vet inte säkert dock. Känns som jag inte vill stressa när jag väl har semster.
Snart är det sommar med, känn solen strålar och en bulmers på väg! och lägre call volume! Wohoo!

Kommentarer
Postat av: Sussi

du kanske ska ta och stanna ta och stanna till i lund denna gång innan du fortsätter ner till köpenhamn?

2010-05-19 @ 12:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback